Russia Today кинули на гроші під час спроби продатися


10:4420.12.2023

У поліцію РФ надійшла заява про обман телеканалу RT на $45 тисяч. За даними заявника, компанія хотіла сплатити внесок до Азіатсько-Тихоокеанського інституту розвитку телерадіомовлення, але випадково надіслала гроші шахраям.

Russia Today (АНО ТВ-Новини) співпрацює з Азіатсько-Тихоокеанським інститутом розвитку телерадіомовлення (AIBD). Співпраця не безкоштовна. Щорічний платіж для учасників організації – $5 тисяч. Його RT позапланово заплатив цього року, пише База.

За словами адвоката, який звернувся в поліцію, крім участі телеканал вирішив стати спікером на заходах – а це вже коштує $20 тисяч. RT нібито відправив гроші, але після першого платежу там отримали повідомлення електронною поштою, що гроші не надійшли і, отже, скоро повернуться телеканалу на рахунок. Після цього канал зробив ще одну транзакцію на $20 тисяч – цього разу їм прийшла відповідь, що все гаразд.

А ось далі сталося дивне – через деякий час в AIBD повідомили, що жодних грошей від RT не отримували.

Так стало зрозуміло, що представники RT насправді спілкувалися з шахраями. За даними “Бази”, 18 грудня адвокати звернулися від імені каналу в поліцію. Збиток – 4 млн рублів.



© Inshe.tv

Share Button
TwitterFacebookGoogle PlusYoutube